Smile :-)

Blev inge långträsk idag får se om jag tar det imorgon ist. Idag blev det städning och sen en lång prommis med pilla var riktigt skönt fast det blåste en massa!:) Sen har vi suttit hos öhman och sett bonde söker fru.. Nu ska jag ta mig en dusch tända en ljus och sen bänka mig framför Kungarna av Tylösand!:-) Sen har jag nu hört att det kanske är fest lördag ja jag är ju aldrig omöjlig då det är snack om fest, fast någon gång önskade jag att pite var lite bättre så man kunde göra roliga saker utan att festa.. Men det finns ju inget att göra så då blir det att man bara sitter och glor på tv och hur kul är de ens, man lever ju bara en gång så man vill ju träffa folk och göra roliga saker!:) Fast ibland vore det kul att kunna göra det utan att behöva dricka alkohol;P Men tror iaf att den här helgen kommer bli bra, lika trevlig som dom andra har varit. Sen väntar jag på snö?!?! hallå vars är den.... Nej nu måste jag skynda mig med mina måsten innan jag ska se tv. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0