d a m p.

hoho nu har jag äntligen mår jag bra!! Tänk att man ska behöva må dåligt så länge pga lite fest:-) Börjar dock fundera på om jag håller på att bli sjuk för jag är så trött då jag jobbar att jag håller på att somna hela tiden! Försöker komma på vad jag ska äta till middag men jag bli så sjukt äcklad bara jag går in i mitt "kök" Så jag vill bara SPY!! Det luktar fortfarande dom där vidriga nudlarna. Fyyyy.... Hur som haver har jag fått en ny kompis! Min garanne och vi är inte vilka kompisar som helst utan vi är brevkompisar DE NI! haha Nej nu har jag damp! tihihi har inge vettigt att skriva om!! Puss


Kommentarer
Postat av: Emmeli och Mio

Jag tycker det låter mer som graviditet än sjukdom... ;)

2010-09-29 @ 22:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0