knark är bajs!!

Jag har stört mig på en sak ändå sen ihelgen! Då man får höra hur många som knarkar av ens kompisar vad som är en ren jävla lögn eller sanning vet jag inte! Men en sak vet jag att det finns väldigt många som gör det! Och nu ska jag inte låta som värsta vuxna anna. Men jag har vuxit upp och haft en kusin som hållt på med detta i väldigt många år och jag vet precis vad jag pratar om då jag säger att NI suger och ni kommer få ett rent helvete om ni inte slutar!! Sen vill jag inte få till svar då jag frågar er (nej men jag har slutat,nej jag har aldrig gjort det,nej men han gör det inte längre blablabla) Det är ju bara skitsnack!! Ska jag inte anklaga någon så länge jag inte har sett det med egna ögon bara hört en massa andra sagt det, det enda jag vet är att det finns runt om oss hela tiden!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0