love the way you lie..

Fy fan vilken natt började med att jag såg världens sämsta csi avsnitt! haha kanske är därför jag sovit dåligt som en gris.. Men nu är jag iaf vaken och vet att helgen närmar sig och jag får ångest bara att veta att jag ska jobba hela helgen. Sen är jag bara less på allt jag jag vill inte jobba i hemtjäsnten hela livet, och jag vill verkligen inte bo i en etta helt själv hela livet. Men just nu känns det som att det är så här mitt liv ska se ut. Fyy jag vill bara spy.. Nu ska jag iaf duscha och börja göra mig klar sen får vi se vad jag ska göra.. Men vid fem kommer min kusin på besök så det blir kul=) Och den som vill typ se idol med mig eller göra nå kul vet ju vars jag bor!

cya! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0