mat är nice,

har just käkat köttsoppa gött!! har städat läggan idag och lite sånt, nu ska jag ladda ner lite musik som jag ska fylla mobilen med sen ska jag ut på en lång promenad känns som jag behöver det:) blev iaf fest i lördags galet säger jag bara!! haha jobbade till 21 sen kom bea till mig så vi drack lite och jag gjorde mig klar sen blev det utgång! Kul kväll var det iaf! ;D Galen natt haha minns bara att jag och bea hade ett grymt roligt samtal på natten för jag var riktigt arg, då kan man ju undra hur kul och arg går ihop? men det finns bevis på att det går!!



Kommentarer
Postat av: bea

awesome ! det måste göras om ;)

2010-09-13 @ 22:50:30
URL: http://beatricenilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0