Men puss!

Vilken jävla skitvecka det här har varit... Nej nu ska min otur vända och jag ska få mer tur så är det bara, jag ska få mitt drömjob,få min blivande karl och få min två som jag vill bo i =) Hade varit riktigt nice..  Om jag nu bara får en sak så gör det faktist inget bara jag får något:) Ikväll har jag varit och hälsat på emmeli och mio vi har surrat om allt och inget. Sen har jag emeli bränkan jessica och pilla sett idol hos mig! Lika bra som vanligt klagar aldrig!:) Men nu då? ja nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra är rastlös skulle behöva göra något med vet inte vad. Kanske diska? Så får det bli! Imorgon är en ny dag då ska jag jobba 11-17 sen promenad,sola och såklart se idol! Jippi vilken bra dag:D Älskar att ha saker inplanerade då behöver jag aldrig ha ångest över vad jag ska göra.

Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0