highandlow

är jag galet trött, har jobbat 11-21 och imorgon blir det delad kommer ha grymt mycket till liv dom närmaste dagarna eller så inte... Men snart är det helg igen tiden går fort:) Nä nu är det bäst att sova så man orkar upp imorgon!!

får ju inte glömma berätta att jag haft en riktigt kul helg fredag, blev det impuls fara till skelefte emeli ringde på kvällen och sa att hon fått ledig så vi drog iväg.. Blev matfesten och sen kalles tyckter synd om fredrik som fick köra oss haha! Lördag, vaknade vi käkade bakiskäk sen drog jag vidare till Jörn. Där slutade det med en massa folk hos malin och crille sen for vi på fest!! Fast jag var nykter och körde:) Blev även en massa mys med elivn såå söt unge=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0