snurrig.

vilken jävla skitdag blev att jobba 7-17 satt inte ner 5 sek idag, for hem till långnäs käkade middag sen blev det att sova och jag sov nån timme sen for jag hem till mig och nu ska jag nog snart sova igen. först ska jag fortsätta se sofias änglar och liiiipa, tröstar mig med en massa choklad. Tur jag har världens finaste vänner som gav mig det igår på alla hjärtans dag, blev även en middag på golden! hmm jag hatar dessa dagar då det bara snurrar i min skalle om allt och inge fy så jävla jobbigt det är, varför ska man ens tänka en massa... hoppas alla tankar försvinner då jag somnar! Just nu finns det en sak jag skulle behöva och ja det är en resa till fjällen, som det ser ut så kommer det hända snart fy fan vad jag ska njuta varenda sekund, efter den resan kommer jag va nästan som en ny människa skönt!:) Nä gud va ja yrar en massa haha, sov gott!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0