how do you do!

helgen börjar lida mot sitt slut, imorgon är det måndag och såklart jobb igen!:) Men helgen har iaf varit bra, igår var det ju toppen väder så for upp till långträsk och hamtade hem skotern.. sen skulle jag ut och köra med johan och nico!:) Slutade med 10 minuters körning sen gick den skotern sönder ha ha så kul var det.. Så blev ist så att martina kom till mig så vi satt ute och grillade sen kom johan,nico och johannes också! På kvällen blev det häng med pilla =) 

Idag funkade min skoter så jag snörde på mig en massa kläder sen for jag ut en sväng! efter det har jag bara legat och sovit! Nu måste jag verkligen börja städa lägenheten, sen ikväll blir det film!:) tjooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0