life is a mystery

dagens bästa är ju då att det snart ramlar in en massa pengar på mitt konto, sitter redan och funderar vad jag ska köpa för lönen samtidigt som jag måste spara lite pengar också:) Men ska sätta mig nu och göra en lite lista på vad jag ska beställa för kläder.. Ikväll har jag iaf hunnit varit på ica med emeli sen blev det en smoke hos pilla. Nu hoppas jag att det börjar nå bra på tv som jag kan somna till här i min ensamhet!

Sen så blir jag arbetslös 1 februari eller arbetslös men slutar iaf på schema, Så nästa vecka har jag planerad blir att fara till jörn och hälsa på malin och få se hennes lilla kula på magen. Länktar så mycket tills jag får träffa den dära lilla bäbisen=) Sen ska jag fara upp till farmor och sväng och kanske om emeli har tid så blir det att fara och kika på deras hus!:) Så jag vet precis vad jag ska göra på mina lediga dagar (om man nu är ledig)Sov gott.

Puss♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0