puss!

Efter att ha jobbat min 8timmar,lagat mat till mina grabbar,spelat gta,surrat och nu sett en massa tv så ska jag hoppa i sängen och sova. Är ledig imorgon ska bli grymt skönt, så är det någon ledig liten stackare som vill göra nå så säg till! Fick en grymt sug att köra skoter också ovänligt va? nää men kom ju på den smarta idén att kanske dra med pilla upp till farmor och köra en massa skoter nästa helg om vädret ser ut att bli bra! Sen till det andra pappa ska ta med mig på hans jobb någon dag för att "övningsköra" med traktorn kan ju inte riktigt tro det är så jävla svårt men man kanske måste göra mer än att gasa och bromsa? haha, ska bli kul och min pappa är ju såklart världens bästa lärare!!  Nä nu måste jag verkligen sova så så här länge brukar jag inte vara vaken på veckorna! Sov gott !

jag och emeli på väg till jörn för ett år sen! :)


Kommentarer
Postat av: Emeli

ååååh, nu vart ju jag sugen!

2011-01-13 @ 09:48:19
URL: http://emeliermebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0