Vattumannen?

Blev nodo med pilla ikväll vi har suttit och surrat en massa. Blev även tårta i långnäs och mamma och pappa och måste få säga att än en gång gör jag det, köper en present som verkligen blev ett kap!;) Imorgon blir då nästa kalas som blir hos linn. Och torsdag blir det häng med min kusin, kuligt! Och till helgen så får ni alla säga vad ni vill det hjälper ju då inte om det så är snöstorm, -25 nä det spelar ingen roll för då ska det köras skoter.. jävla steeeek alltså! Måste ju få testa nya skoterdressen.. Nu då jag får lön blir det att köpa nya skoterskor och kanske nya skoterglasögon?=)Och till det andra så tänker jag inte va någon jävla vattumann, nä jag är född som fisk och så kommer det alltid vara! än en gång så väntas jobb imorgon. go natt!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0