Vilket jävla straff!!

Som straff efter ihelgen har jag blivit riktigt sjuk och då menar jag riktigt!! Skulle upp och jobba 7 men vaknade 4a av att jag var varm som ett svin och riktigt ont i halsen, men vad gör man inte för jobbet så jag for och jobbade! Ikväll har jag bara sovit och känner mig inte nå piggare för det, imorgon ska jag jobba 9 timmar och tagget är inte på topp.. om jag blir mer sjuk måste jag ju nästan stanna hemma vill ju inte smitta alla andra, dock tror jag det blir svårt att få ut någon vikarie så kanske far och jobbar ändå:)

Som tröst på det hela har jag beställt lite nya kläder med min suuuper ekonomi. Fredag ska jag in på Rawi och kolla upp om det finns nå lägenheter att kolla på, en tvåa blir det för mig innom en snar framtid! Ska bli skojj;)

Nu måste jag sova, Gonatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0