higher..

Vilken dag, blev att städa sen kom emeli så vi drog in till stan och käkade lunch sen for och kollade på en massa saker! Efter det for jag och hälsade på pilla en sväng kollade då hon lagade mat vilken brud alltså världens jävla hemmafru, bra där!!:) Sen kom då en och kollade på min lägga och ser ut som hon ska ta den och då flyttar hon in så fort som möjligt så då har jag bestämt mig att flytta hem typ 1 månad för att sen slippa betala dubbla hyror.. Sen så har jag bjudit emeli på fika bakade daimrutor och snickerskaka, haha inte för att skryta men det blev ovanligt bra!! Nu ska jag börja leta mig mot sängen är en dag imorgon också..
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0