muuuse!

Sitter med färg i håret, har precis käkat på ängeln med brudarna, gött! Nu är det fan nära tills det blir helg kommer bli riktigt nice för jag vill sovaaa:D Nä nu ska jag bara vänta tills färgen är klar sen blir det tända lite ljus och mysa framför drömmen om ett barn och criminal minds och sist men inte mist fråga olle (dokumentären):)

Måste bara få klaga på dagens jävla sjukvård men alltså dra en gräns så jävla oseriöst den är! Skulle träffa en ortoped igår kommer dit (nervös som fan) Men såklart så kunde ju inte läkaren nå om en rygg så han rekomendera mig att byta jobb typ ett chefs jobb,äta panodil (för alla idag har ju faktiskt ont i ryggen) Hahaha.. Nä så han skickade en remiss till en annan läkare så det blir sunderbyn eller umeå nästa gång till någon som kan en rygg hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0