Lite snö tack!

Nu är det på tiden att jag skriver! Har just kommit hem efter att ha lunchat med pilla nu väntar jag bara på att börja jobba. Till helgen blir det nyktert för mig då dom andra ska feeesta, För på lördag ska jag på dop lilla Elvin som ska döpas:) Och gud vad tiden går fort jag sitter och funderar på vad man ska köka till mamma och pappa i julklapp återstår att se:)

Nu till det roliga för mig har aldrig blivit så glad över att fått post som idag, Ska få komma till ortopeden om 2 veckor weeiii:) Kommer skriva lite om ryggen här eftersom jag då själv vet vad jag gjort och inte för det här är som min lilla dagbok som jag faktiskt kan läsa om det är nå jag glömt:) Som sagt så har ryggen blivit sämre har fått mer och mer ont. Så för några veckor sen var jag och kollade den och då har både bröstryggen och ländryggen försämrats med 5 grader så nu ska det kollas upp:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0