glömd.

sitter på jobbet och väntar på att mina arbetskamrater ska bli klara så vi kan fara och käka lunch:) Efter det blir det möte hela em. Och ikväll veta jag då inte alls vad som händer men blir säkert nå, har ju fan sovmorgon imorgon det ska bli sköööönt!

Igår blev det iaf umeå. klev upp halv sex sen är jag ju ganska trög, jag bestämmer mig inte för att sova utan jag kör hela vägen... Och kan ju säga att det var ju inte bara lite snörök efter vägen. Men he gick bra vi kom fram:) Ser iaf inte ut som det är sista gången jag är dit! Ska göra en datortomografi i pite sen ner till umeå igen för rönken och ett besök hos min läkare! Haha och sen så mätte denna läkare att ryggen var ännu sendare just nu ligger den på ca 50 grader. Så ser ut som att den enda som går att göra är en OP, men jag får bestämma själv och jag vet inte än hur jag ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0