2008 vilket år!

Ibland så förstår jag varför jag inte har någon kille eller ens vill ha någon!

efter som jag än en gång något som jag inte borde göra.. jo jag läser igenom det jag skrivit för fleera år sedan och inser att 2008/2009 måste ju ha varit ett rent helvete för mig! Haha vilka jävla problem jag hade med mig själv, galet. Och med detta snackar jag inte bara om hur andra var mot mig, utan även hur jävla dum jag varit.  Och efter att jag läser detta och inser att jag slösade bort 3 år av mitt liv på en idiot till pojkvän! Dock var jag ganska trög och höll på med 2 killar samtidigt (inger jag rekomenderar eller skulle göra om) haha! Och det är nu jag inser hur viktig emeli var för mig! Utan hon som stöd i livet skulle jag no inte klarat mig långt just vid den tiden! Att man haft eva-lena som varit nära att få en flaska i skallen bara för att hon ville mitt bästa. Ja det är vänner det:)

Sen så har jag ju inte varit världens bästa. Jag har varit så fruktansvärt elak mot vissa, jag det är fan tragiskt! Där ser jag hur jag vuxit som person, nu skulle jag aldrig bete mig som jag gjorde då!




Kommentarer
Postat av: Emeli

<3

2012-01-15 @ 11:30:18
URL: http://emeliermebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0