nära.

Nu är det nära på tisdag ska jag ju då till sunderbyn och jag hatar ju sjukhus sååå jävla mycket så jag gruvar mig redan nu för attt ens gå in där! Aja det blir nog bra då jag kommer in och ser min läkare sitter och sminkar sig, då vet man att allt är i sin vanliga ordning!

Helt sjukt trött efter att jag varit fyllechaffis åt mamma och pappa inatt dom kom hem vid tre tiden så man kan ju säga att jag inte somnade förens vid fyra tiden kanske. Kvällen igår var super mysig for till Emma för att vara med hon och Malin och såklart deras super söta bääbisar eller bäbis och bäbis men i mina ägon är dom det:) Sen blev det ut med 240 in och sladda!

Torsdag. Blev det ju som sagt feest och då menar jag fest en riktigt jävla kul och bra fest! Vi började kvällen hos mig och avslutade den hos eva-lena.. hos ev blev det jvm,nationalsången,pytt,grogg och en massa öl! Svin kul håll undan säger jag bara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0