nevernever!

Då var denna tisdag över och även sunderbyn. Gick kanske på 10 min och kostade mig 270 hela kronor! Blev iaf en remiss till umeå så ska vi prata om op där, så då får vi se när det blir! Efter det drog jag och mamma på storheden och shoppade lite:) Kvällen har jag spenderat med ev,kajsa och pojkarna hos johan:) kaffe,roliga klipp,skit snack och ja lite av vad vi gör då vi hänger!

Nu är det nog dax att sova snart blir jobb 10-16 imorgon så köra till gråträsk och fixa ett larm där, så bäst jag håller mig vaken efter vägen! Kanske inte det roligaste att köra dit på en hal väg med en massa lastbilar efter vägen. aja det är bara dom håller undan;) tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0